من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم
این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی
منتظر نظرات ،انتقادات و پیشنهادات همکاران عزیز هستیم .
نویسندگان
آخرین نظرات
۱۷ مهر ۹۵ ، ۱۹:۳۸

نقاشی با موضوع ماه محرم

امروز زنگ هنر به بچه ها گفتم ک با موضوع ماه محرم نقاشی بکشن .

ابتدا خودم توضیحاتی در مورد ماه محرم دادم و اونا هم با دقت گوش دادن و بعد تموم‌شدن حرفای من مشغول نقاشی کشیدن شدن .

نقاشی های بچه هام بسیار زیبا و با احساس بودن .ب گونه ای ک بعد دیدن تک تک نقاشیا ب عظمت عاشورا عمیقا پی بردم و بماند ک با چ ترفندی جلوی سرریز اشکام رو گرفتم .

نمونه نقاشی از بچه های گلم .

نقاشی کوثر خانم .

واقعا خودتون قضاوت کنین ک ایا این نقاشی قلب هر 

بیننده ای رو دگرگون می کنه یا ن .

اینم نقاشی آیناز خانوم ک عزاداری روستاشون 

رو در کنار رودخانه ی محلیشون کشیده :) 


نظرات  (۱)

۳۰ مهر ۹۵ ، ۱۷:۵۱ روشا.حسینی
جالب نبود.
پاسخ:
نقاشی هاتوسط دانش اموزان سوم ابتدایی کشیده شدن !در نوع خودشون جالبن :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی