من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم
این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی
منتظر نظرات ،انتقادات و پیشنهادات همکاران عزیز هستیم .
نویسندگان
آخرین نظرات
۰۷ آبان ۹۵ ، ۱۸:۵۵

حادثه خبر نمی کند ..

 سه شنبه ۵ آبان ۱۳۹۵- 7:30- - مسیر مدرسه (مرادلو - انگوت )


فَاللَّهُ خَیرٌْ حَافِظًا وَ هُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ

...........................................................

هر اتفاقی هرچند بد زیباست .

چرا که خدا در اون مواقع بیشتر احساس میشه .

با ارزوی سلامتی برای همه ی همکاران عزیز

خدایا شکرت ک به خیر گذشت .

خدایا هوامونو داشته باش ...


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۷
فاطمه قربانی

خدا با ماست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی