من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم
این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی
منتظر نظرات ،انتقادات و پیشنهادات همکاران عزیز هستیم .
نویسندگان
آخرین نظرات
۱۱ آبان ۹۵ ، ۲۱:۱۸

درس سوم مطالعات

درس سوم مطالعات موضوعش اعضای خانواده است 

برای تدریس این درس عروسکای انگشتی درست کردم و اعضای خانواده رو با استفاده از اون انگشتی ها شخصیت پردازی کردم .

سرکلاس هم برای ایجاد جوی دوستانه و تداعی محیط خانواده ،برخلاف همیشه ب جای نیکمت روی موکت دورهمی نشستیم :)

بچه ها کلی ذوق داشتن ابتدا سرودی در مورد اعضای خانواده رو پخش کردیم و سپس با استفاده از انگشتی ها داستان ی خونواده رو براشون گفتم :) ب قول خودشون کلی کیف کردن :) 

در ادامه بچه ها از اعضای خانوادشون برامون گفتن و تعداد اعضای خانواده خودشون رو نیز ب بقیه گفتن و در کاربرگ شماره ۴یادداشت کردن :) 

در اخر هم طبق رسم مهمان نوازی با شکلات پذیرایی شدن :) 

درس امروز شیرین و جذاب بود :) 

با ارزوی سلامتی برای همه ی خانواده ها :) 

عروسکای انگشتی اعضای خانواده 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی