من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم
این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی
منتظر نظرات ،انتقادات و پیشنهادات همکاران عزیز هستیم .
نویسندگان
آخرین نظرات




آزمون مدادکاغذی مطالعات اجتماعی


کلیک و دانلود


پ ن 1: نمیدونم چرا حس می کنم آزمون عملکردی برای این درس بیشتر جواب میده !

پ ن 2:ارزشیابی این درس  تا به این تاریخ بر اساس سنجش عملکرد دانش اموزان بوده .

پ ن 3 :برخلاف روند کلاسی این دفعه تصمیم گرفتم یک آزمون مدادکاغذی هم از درس مطالعات اجتماعی داشته باشیم تو کلاس !

پ ن 4 : سعی کردم سوالات کلیشه ای زیاد نباشه !

پ ن 5 : ب امید موفقیت دانش آموزانم :)




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۵
فاطمه قربانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی