من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم
این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی
منتظر نظرات ،انتقادات و پیشنهادات همکاران عزیز هستیم .
نویسندگان
آخرین نظرات
۲۸ آذر ۹۵ ، ۲۰:۲۵

دانش اموزان فعالم :)

دانش اموزان عزیزم برای انجام هر فعالیتی مشتاقن :) 

روال کلاسمون بر این بود ک ضرب المثل ها رو براساس نمایش تدریس کنیم .ولی بنا به کمبود وقت این دفعه خواستم با روش‌سخنرانی !!! (نشنیده بگیرین !) کلاس رو اداره کنم .ک با شروع حرف زدن اعتراض بچه ها بلند شد ک خانوووووووم پس نمایش چی ؟!؟ حالا بیا جواب بده ! گفتم بمونه برا بعد ! ولی اصلا قبول نکردن ! گفتم تصویر کاراکترا رو هم نداریماا ،گفتن الان درست کن !!! وظیفمه میدونم ! 

خلاصه با دیدن این اشتیاق بچه ها و با کمک خودشون یک ماهی برا اجرای نمایش ضرب المثل (هنوز دو قورت و نیمه اش باقیست) درست کردیم و نمایش اجرا شد :) 

پ ن : خوبی وسایل دست ساز و گنجینه وسایل کلاسیمون اینه ک هر لحظه ب کارمون میاد .مثلا همین تاج حضرت سلیمان معرف حضورتون هست :) 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی