من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم
این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی
منتظر نظرات ،انتقادات و پیشنهادات همکاران عزیز هستیم .
نویسندگان
آخرین نظرات
۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۹:۱۸

حسی عجیب

فردا سوم مهر ۱۳۹۵.

اولین روز حضورم در مدرسه ب عنوان یک معلم 

استرسی ناخواسته کل وجودمو گرفته .

خدایا خودت کمکم کن تا بتونم معلم خوبی برا دانش آموزانم باشم .

چقد ناآرامم آن هم از شوق .

پی در پی دانش اموزانم رو در ذهنم مجسم می کنم .یعنی چن تا نوگل تو کلاسم هس؟ اسماشون چیه؟ اصلا پایه چندم هستن ؟ قراره روز اول چی بهشون بگم ؟ استادامون گفتن روز اول جدی باشین ،اگه جدی باشم نکنه دلشون از من بشکنه ؟ اگه مهربونتر باشم نکنه درس رو جدی نگیرن ؟ روز اول تدریس کنم ؟ 

خدایا چقد سوال تو ذهنم دارم ...

خدایا میگن معلما تو سرنوشت دانش اموزان دخیلن .از روی کفر ن .از رو اینکه میتونن مسیر زندگی و بینش ی دانش اموز رو عوض کنن و روش تاثیر بذارن .خودت یاری ام کن تا مانع پیشرفت هیچ دانش اموزی نشم و بتونم از همین اول کاری وظیفه ی خطیری ک بر عهده دارم رو ب خوبی انجام بدم .

شوق و ذوق اینکه بتونم حتی در مسیر پیشرفت یکی از این فرشته ها سهیم باشم بسی دلخوشم می کنه .

خدایا خودت توان و نیرویی دوچندان بهم عطا کن .

خدایا منو شرمنده ی خودت و اساتید و دانش اموزانم و اولیاشون نکن .

الهی آمین 

فاطمه#آموزگار#حس مبهم 


نظرات  (۱)

میزان بزرگی و موفقیت هر فرد به این بستگی دارد که تا چه حد می تواند همه نیروهای خود را در یک کانال بریزد. اریسون سووت ماردن
اگر به هر تیمی که موفقیت بزرگی به دست آورده نگاهی بیندازید متوجه می شوید که رهبری قدرتمند دارد. جان ماکسول
حتما رهبری قدرتمند خواهی بود. با آرزوی موفقیت برای شما
عالی بود استفاده کردم.
پاسخ:
سپاس فراوان سرکارخانم جوادی :) ممنون از لطفتان :) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی