من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم
این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی
منتظر نظرات ،انتقادات و پیشنهادات همکاران عزیز هستیم .
نویسندگان
آخرین نظرات
۰۳ تیر ۹۶ ، ۲۰:۳۸

تابستون :)


به نام

پس نوشت:آیدی اینستاگرام ندارم

سلامی به گرمی تابستون خدمت همه بازدیدکنندگان عزیز وبلاگ

طبق معمول بعد از وقفه ای چند ماهه و تعطیلی مدارس دوباره اومدم !

راستش این دوماه اونقد کار داشتم که حتی فرصت نمیشد به نت سر بزنم چه برسه ب وب. با عرض پوزش ..

کارهای عملی دانشگاه حسابی وقتمو گرفتن و خداروشکر امتحاناتم هم تموم شد و نتیجه راضی کننده است :))

ماه رمضونم که داره تموم میشه .طاعات و عباداتتون قبول باشه :) تو این روزهای پایانی التماس دعا دارم از همتون .

.........................................................................................................................

پ ن1:روز اخر مدرسه چقد تلخ بود :(

پ ن2: دلم برای شاگردام تنگ شده :(

پ ن3:هدف های بزرگی تو ذهن دارم !دعام کنین ...

پ ن4 :به تدریج عکسای ارشیو رو پست می کنم .

پ ن 5: تابستووونو دوس دارم :)

ممنوووووووون از حضورتون در وبلاگ

ایمیل ها رو هم از امروز انشاالله پاسخ میدم و فایلای درخواستی نیز در اسرع وقت بهتون ارسال میشه.:)


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی