من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم
این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی
منتظر نظرات ،انتقادات و پیشنهادات همکاران عزیز هستیم .
نویسندگان
آخرین نظرات
۰۴ مهر ۹۵ ، ۱۵:۰۸

اولین درس از فارسی :)

روز دوم مدرسه همه چی با نظم پیش رفت :) 

 کلاس ها سروقت تشکیل شدن و زمان کلاس و زنگ تفریح ها کاملا رعایت شد .کلا نظم رو دوس دارم :)

ب بچه ها گفتم درس ها رو تو خونه پیش خوانی کنن و بعدش بیان سرکلاس .خدا رو شکر خودشون هم از این روش استقبال کردن :) 

چند نفری کاملا داوطلب شدن ک بیان و خلاصه ای از درس رو توضیح بدن .

نمونه اش کوثرخانم ک عکسشو میبینین :) .خیلی خوب چیزایی ک از درس فهمیده بود رو قبل تدریس من ب بچه ها گفت :) 

اینجوری آمادگیشون بالا رفت و درس رو خیلی خوب متوجه شدن :)


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی