من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم
این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی
منتظر نظرات ،انتقادات و پیشنهادات همکاران عزیز هستیم .
نویسندگان
آخرین نظرات
۱۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۴۳

و باز هم کسب رتبه :)

خداجونم تو چقد مهربونی :) 

واقعا ک خدا نتیجه تلاش های همه رو میده :) 

و اینک از تریبون «من یک معلمم»مفتخرم ک اعلام کنم : 

در درس پژوهی رتبه اول منطقه رو کسب کردیم 😎😎اخییییییش خدایا شکرت :) 

چقد شیرینه ک نتیجه زحمات چند هفته ام رو دیدم  :) 

بسی خوشحالم :) 

با اینکه مجری تدریس من بودم ولی از زحمات اعضای محترم گروهمون کمال تشکر رو دارم :) 

ب امید موفقیت های بیشتر :) 

یعنی مرحله ی استانی هم میشه خوش درخشید؟!؟ الله اعلم ؛) 

انشاء الله اونجام اولیم .ب هر حال هرکسی ب کارخودش ایمان داره ! :) 


..............................................

خبرهای کوتاه !! 

۱_هیییییی تو دست سازه ریاضی مقام دهم رو کسب کردم تو استان :( 

ولی ی تجربه بود :) انشاء الله در سال های آتی تلاشمو بیشتر می کنم :) 

.....

۲_کتاب داستانای خوشگلی ک با کمک شاگردای توانمندم درست کرده بودیم یادتونه ؟ 

خداروشکر یکی از بچه های گلم تو منطقه رتبه اورده :) جایزشم امروز رسید دستمون :) 

اسمای گلم تبریک میگم بهت عزیزم:) 

.......

همین دیگه تا بخش های بعدی خبر خدانگهدار !😂

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی