من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم
این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی
منتظر نظرات ،انتقادات و پیشنهادات همکاران عزیز هستیم .
نویسندگان
آخرین نظرات
۱۵ آذر ۹۵ ، ۲۰:۵۸

دست ورزی آموزش ضرب

بالاخره روز موعود فرا رسید !!!

از اول مهر هر روز یا این سوال دانش آموزان مواجه بودم :خانووووم پس ضرب رو کی می خونیم ؟؟؟

حق دارن که اینقد مشتاق باشن نسبت به ضرب ! اخه تو ذهن منم پایه سوم با اموزش ضرب گره خورده !

آموزش زیربنایی ضرب از چند جلسه قبل شروع شده  هر جلسه یک فعالیتی رو در کلاس انجام میدیم . امروز هم دست ورزی ضرب رو با برخی وسایل موجود در مدرسه که هیچ ربطی به ضرب نداشتن انجام دادیم !

بچه های باهوشم همگی کاراشون رو درست انجام دادن .

خدا رو شکر با انجام این فعالیت به نتیجه ی خوبی رسیدیم :)

اینم تصاویر زنگ ریاضی و دست ورزی ضرب :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی