من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم
این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی
منتظر نظرات ،انتقادات و پیشنهادات همکاران عزیز هستیم .
نویسندگان
آخرین نظرات
۲۱ آبان ۹۵ ، ۱۸:۱۲

تدریس فصل ۴علوم !

تدریس فصل ۴علوم با روش بازی و مسابقه و کار گروهی در حیاط مدرسه انجام گرفت :) 

بچه ها برا برگزاری کلاس درس در حیاط مدرسه کلی ذوق داشتن :) 

نمونه ای از حرفای درگوشیه بچه ها : کلاس سومی ها امسال کیف می کنن !!! 

برا تدریس فصل ۴ب بچه ها گفته بودم هر گروهی یک ترازو بسازن و سرکلاس بیارن .برای تدریس مفهوم جرم و سبکی و سنگینی یک مسابقه ای ترتیب دادیم و از گروه ها خواستم در  یک کفه از ترازوشون  مقداری اب بریزن و سپس هم اندازه ی اب در کفه ی دیگه سنگ بچینن تا ترازو صاف واییسته ،هرگروهی ک این کار رو درست انجام بده برنده است :) 

ک بعد از تلاش های پی در پی بچه ها ،گروه کوشش برنده شد و کارت سبز گروهیشون رو دریافت کردن :) 

برا اموزش جرم مایعات و اینکه در هر ظرفی بنا بر ظرفیت خودش میتونیم اب بریزیم و ...نیز باز از روش‌بازی بهره گرفتم .ب هر گروه یک لیوان هم اندازه دادم وازشون خواستم خودشون هم یک ظرف یا لیوان کوچیکه دیگه ای بردارن .

قرار بر این شد ک با اون لیوانای کوچیک .لیوان بزرگی رو که دارن رو پره اب کنن و بشمرن ک با چند بار رفت و امد اون لیوان بزرگ پر میشه :) 

گروه ها ب این نتیجه رسیدن ک هرچی لیوان ک باهاش اب میارن بزرگ باشه .لیوان اصلیمون زودتر پر میشه :) 

اینم تصاویری از زنگ علوم در حیاط مدرسه :) 


موفق باشید دانشمندان کوچک من :) 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۱
فاطمه قربانی

تدریس علوم

جرم

مایعات

نظرات  (۱)

۲۱ آبان ۹۵ ، ۱۸:۴۵ ساعت دخترانه
سلام خواهر فاطمه عزیز واقعآ دست مریزاد بابت این همه پشتکار و تلاش بی وقفه ای که دارید .
پاسخ:
سلام و سپاس از حضورتون در وبلاگ :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی