من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم
این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی
منتظر نظرات ،انتقادات و پیشنهادات همکاران عزیز هستیم .
نویسندگان
آخرین نظرات
۰۸ مهر ۹۵ ، ۰۰:۳۵

اریگامی :)

برا اولین جلسه از درس هنر تصمیم گرفتم ی اریگامی ساده رو ب بچه ها یاد بدم :) 

وقتی رفتم کلاس دیدم همه دفتر نقاشی و مدادرنگی هاشون رو اماده کردن ک نقاشی بکشن .منم گفتن جمع کنین اینا رو !! 

اینام تو ذوقشون خورده بود میگفتن خانوم مگه هنر نداریم ! 

منم گفتم هنر فقط نقاشی نیس ک ! 

خلاصه بعد تفهمیم مفهوم هنر و تشریح معنای اریگامی ! کاغذهای رنگی رو ک اماده کرده بودم ب بچه ها دادم و بعدش اریگامی ساده صورت گربه رو بهشون اموزش دادم و اخر سر گفتم ک بعد درست کردنش با مداد و ماژیک و ..براش چشم و سیبیل بزارن :) 

اونقد ذوق و شوق داشتن بچه ها ک حد نداشت :) 

کلی خوششون اومده بود و بماند ک صدای میو میووشون کل مدرسه رو برداشته بود ! خخخ

اینم عکسای زنگ هنر :) 

اینم از پیشی هاشون !!

راسی چینش صندلی ها رو تغییر دادیما !!

اینجوری کار برای فعالیت های گروهی راحتتره 

هرچند فضای کلاس خیلی کوچیکه :( 

مدرسه نو کجاییییی؟؟


نظرات  (۲)

همیشه سر معلم هنر کلاه میزاشتیم 
نقاشی هامو هیچوقت خودم نکشیدم 
خخخ
پاسخ:
فاطمه : اگه من معلم شما بودم حتما کلکتونو متوجه میشدم :) 
معلم هنر ما دستش خیلی سنگین بود 
اون چکی که خوردم ازشو فراموش نمیکنم 
پاسخ:
فاطمه : چ خاطره ی بدی اونم از معلم هنر .احساس هنری رو کلا زیر سوال بردن ! ..مخالف تنبیهم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی