من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم
این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی
منتظر نظرات ،انتقادات و پیشنهادات همکاران عزیز هستیم .
نویسندگان
آخرین نظرات
۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۳۲

برنامه های هفته سلامت

هفته سلامت ب روایت تصویر :)) بسی خوش گذشت :) 

یادش بخیر بچه بودیم خدا خدا می کردیم ازمون عکس بگیرن :/

اگه کنار معلممون بودیم ک میشد اوج خوشبختی !!

گذشت زمان عوض کرده همه چی رو ! البته بهتره ب نظر من :)

کلاس های دیگه : خانم مهربون کلاس سوم!!  .از ما هم عکس میگیری ! سلفی !!!!

من : سلفی ؟! عجب .باشه بیایین ! 

و اینم عکس سلفی ما با دانش اموزان کلاس های دیگه :) 

در گوشی : دانش اموزای خودم با دیدن این صحنه بسی حسادت کردند😂😂

نگاهشون عین بچه ای بود ک مامانشون بچه ی دیگه ای رو بغل کرده باشه😂


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی