من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم
این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی
منتظر نظرات ،انتقادات و پیشنهادات همکاران عزیز هستیم .
نویسندگان
آخرین نظرات
۰۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۲:۱۵

و باز هم سکوت یک ماهه !

گاهی اونقد مشغله داری تو زندگی ک حتی وقت نمیکنی ب خودت سر بزنی چ برسه ب وبلاگ ! 

ی ماه نبودیم اینجا ولی این دلیل کم کاری ما نیس ! 

پر مشغله ترین روزا رو تو این ی ماه سپری کردم .از دانشگاه و مدرسه تا ...

مهم ترین فعالیتم هم شرکت در جشنواره درس پژوهی بود 

که خداروشکر با کلی دنگ و فنگ تموم شد و منتظر نتیجه اش هستیم :) 

فعالیت های این ی ماه در ارشیو گوشیم هس ب تدریج در وب ثبت می کنم 

ممنون از همراهیتون :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۹
فاطمه قربانی

نظرات  (۳)

موفق باشی عزیز دلم ؛ کارات عالیه مثل خودت 🌹🌹🌹 
پاسخ:
هم چنین گلم :) البته ب تو نمیرسما 😉
Without you, we would have been lost.
Thank you teacher for guiding us, inspiring us
And making us what we are today.
Happy Teachers Day!
پاسخ:
عزیزم روز تو هم مبارک باشه خانم معلم :)
عالیه عزیزم موفق باشی
پاسخ:
ممنونم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی