من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم
این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی
منتظر نظرات ،انتقادات و پیشنهادات همکاران عزیز هستیم .
نویسندگان
آخرین نظرات
۱۸ مهر ۹۵ ، ۲۰:۱۸

مبحث ماشین ورودی - خروجی

زنگ ریاضی امروز قرار بود که مبحث ماشین های ورودی و خروجی رو تدریس کنم .

ازچند روز قبل برای تدریس ملموس این بخش دنبال روش های جذابی می گشتم .

آخر سر تصمیم گرفتم که یک کاردستی !یا به عبارتی یک وسیله کمک آموزشی رو به شکل زیر درست کنم !


سر کلاس هم دانش آموزان با ذوق و شوق زیادی داوطلب بودن که بیان پای تخته و

عملیات جمع و تفریق رو با کمک این وسیله انجام بدن .

به طور کلی درسمون همراه شده بود با بازی .بچه ها هم خیلی خوب مفاهیم رو متوجه شدند .

انشاء الله برای تدریس مبحث ضرب و تقسیم هم از این وسیله استفاده خواهیم کرد.

تصاویری از زنگ ریاضی امروز و ریاضیدان های کوچک من :)


نظرات  (۱)

مرحبا ایده ی بسیار جالبی است .موفق باشید معلم تلاشگر
پاسخ:
ممنون از حضورتون در وبلاگ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی