من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم
این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی
منتظر نظرات ،انتقادات و پیشنهادات همکاران عزیز هستیم .
نویسندگان
آخرین نظرات
۲۸ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۱۰

عیدتان مبارک :)


 ....🎋🌸🌹🌹happy new year

عیدو بهار و شادی در کلاس کوچیکمون :) 

الهی ک همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه دانش اموزان گلم :) 

امیدوارم سال ۹۶همونی باشه ک انتظارشو داریم :)

نوروزتان مبارک ...

قسمت شیرین دم عید ! پیک نوروزیییی :)

اینم از شیطونیاشون در یک قاب ب یاد ماندنی :) 


و امسال نیز اینگونه گذشت ...

تلخ و شیرین هرچه بود خدایا شکرت ک ی سال هم بهمون فرصت زندگی کردنو دادی ..

ب امید خوشی ها و موفقیت های بیشتر :) 

سال ۹۶خوش اومدی :)؛

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۸
فاطمه قربانی

سال ۱۳۹۶

عید نوروز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی