من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم
این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی
منتظر نظرات ،انتقادات و پیشنهادات همکاران عزیز هستیم .
نویسندگان
آخرین نظرات
۱۶ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۱۱

تزئین ب سبک کلاس سوم :)

دهه فجر مبارک باد :)

ب رسم قدیم و با اومدن دهه فجر ما هم خواستیم تا با تزئینی زیبا ب استقبال دهه فجر بریم :) با این تفاوت ک ب جای خرید اویزهای تزئینی خودمون دست ب کار شدیم و کلی گل لاله درست کردیم :) بچه ها کلی ذوق داشتن و این روش رو حسابی پسندیدند :) 

تزئین کلاس ب روایت تصویر :) 

محصولات !!


نظرات  (۱)

چقدر خوبه که هنوز اینگونه معلم ها وجود دارند.
ان شالله پایدار باشید.

پاسخ:
ممنون از حضورتون :) سپاس فراوان 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی