من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم
این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی
منتظر نظرات ،انتقادات و پیشنهادات همکاران عزیز هستیم .
نویسندگان
آخرین نظرات
۲۲ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۰۳

گفتمان دینی :)

آرشیو

یا فاطمه الزهرا (س)

از اونجایی ک در همه ی زمینه ها فعالم!!! سخنرانی گفتمان دینی رو هم برعهده گرفتم ! 

البته خبر نداشتم و مدیر عزیز مدرسمون تو همون روز گفتن گفتمان دینی داریم و سخنرانش هم منم ! 

این شد ک در عرض چند دقیقه با ریکاوری مغز فعالم  ی سری مطالب رو جست و جو نمودم و برا سخنرانی اماده شدم !!

در شان حضرت فاطمه (س)برا بچه ها حرف زدم :) با اینکه ساده بود حرفام ولی بچه ها مشتاقانه گوش میدادن :) 

سوال و جواب دوطرفه بخش شیرین برنامه بود :)

اینم تصویر مستند از مراسم .کاملا مشخصه ک منم !!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۲
فاطمه قربانی

گفتمان دینی

نظرات  (۱)

😘 همیشه پایدار و عالی باشی 💟 عالی هستی عالیییی ؛ دستت درد نکنه بابت زحمتات 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی