من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم
این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی
منتظر نظرات ،انتقادات و پیشنهادات همکاران عزیز هستیم .
نویسندگان
آخرین نظرات
۰۴ مهر ۹۵ ، ۱۵:۲۶

درس شیرین ریاضی :)

حس می کنم تدریس ریاضی سخته .

از این لحاظ ک باید بهترین روش رو برا تدریس باید انتخاب کرد .

بخش اول ریاضی در مورد الگوهای عددی و تصویری هس .

چون از لحاظ امکانات وسایل کمک اموزشی زیادی نداریم واسه همون برا ملموس کردن درس از خوده کتاب ریاضی کمک گرفتم .

باهاش الگوهای تصویری درست کردم و خود بچه ها نیز این کارو انجام دادن .

حس می کنم با این روش بخوبی متوجه درس شدن .حالا فردا باز تمرین می کنیم در کلاس 

اینم تصاویر کلاس ریاضی امروز 

سنا خانم هم ک امروز با قرعه کشی نماینده این هفته  کلاس شد و کلی ذوق داشت در زنگ ریاضی هم با پرش از رو الگوها بهم کمک کرد تا درس رو خوب توضیح بدم .اینم عکسش :) 


فضای کلاسمون خیلی کوچیکه .امکانات هم کمه در مدرسه .امیدوارم هرچه زودتر مسئولین ب قولشون عمل کنن و بریم مدرسه نوساخته ک فقط افتتاحش مونده ! 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی