شرح ازمایش تصفیه اب
کاشکی همه درس ها رو میشد عملی تدریس کرد و عملی هم ارزشیابی کرد .نمیدونم چرا ذاتا مخالف ارزشیابی ب سبک ازمون های مدادکاغذی هستم ،ولی چه میشه کرد ،ب ناچار منم تابع قوانیم و ازمون های مدادکاغذی از دانش اموزا ب عمل میارم .ولی همیشه ب خودم میگم کاشکی کاشکی اموزش و ارزشیابی کلا عملکردی و کاربردی بود .
واقعیتش اینه ک تا ب این سن حفظیات برا خوده من هیچ فایده ای نداشتن .اما اجرای یکی از ازمایشهای علوم سال چهارم ابتدایی ک ساخت مدار الکتریکی بود رو هنوزم در خاطرم دارم .بماند که بعد ساخت اون مدار حس کردم باید مهندس برق بشم !
خلاصه اینکه دانش اموزان کلاسم هم ب عملی بودن فعالیت ها علاقه مندند .کافیه بگم هفته ی بعد وسایل بیارین ک ازمایش انجام بدیم .تا رسیدن اون روز از بس بی قرار و کنجکاون ک این حسشون رو ب منم منتقل می کنن :)
ازمایش علوم ،تصفیه آب ب شرح تصویر