من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم
این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی
منتظر نظرات ،انتقادات و پیشنهادات همکاران عزیز هستیم .
نویسندگان
آخرین نظرات
۲۸ آذر ۹۵ ، ۲۰:۳۵

شرح ازمایش تصفیه اب

کاشکی همه درس ها رو میشد عملی تدریس کرد و عملی هم ارزشیابی کرد .نمیدونم چرا ذاتا مخالف ارزشیابی ب سبک ازمون های مدادکاغذی هستم ،ولی چه میشه کرد ،ب ناچار منم تابع قوانیم و ازمون های مدادکاغذی از دانش اموزا ب عمل میارم .ولی همیشه ب خودم میگم کاشکی کاشکی اموزش و ارزشیابی کلا عملکردی و کاربردی بود .

واقعیتش اینه ک تا ب این سن حفظیات برا خوده من هیچ فایده ای نداشتن .اما اجرای یکی از ازمایشهای علوم سال چهارم ابتدایی ک ساخت مدار الکتریکی بود رو هنوزم در خاطرم دارم .بماند که بعد ساخت اون مدار حس کردم باید مهندس برق بشم ! 

خلاصه اینکه دانش اموزان کلاسم هم ب عملی بودن فعالیت ها علاقه مندند .کافیه بگم هفته ی بعد وسایل بیارین ک ازمایش انجام بدیم .تا رسیدن اون روز از بس بی قرار و کنجکاون ک این حسشون رو ب منم منتقل می کنن :) 

ازمایش علوم ،تصفیه آب ب شرح تصویر 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی