من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم
این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی
منتظر نظرات ،انتقادات و پیشنهادات همکاران عزیز هستیم .
نویسندگان
آخرین نظرات

نمیدونم چرا دوس دارم ک دانش اموزان فعالیت های گروهی بیشتری رو انجام بدن .حس می کنم در این روش حس مسئولیتی ک ب وجود میاد در موفقیت همه شون تاثیر گذاره .

 برای انجام فعالیت ببین و بگوی درس فارسی امروز ب بچه ها گفتم ک با بحث در گروه هاشون فکرهاشون رو ب اشتراک بزارن و  ب یک نتیجه ی نهایی برسن و از هر گروه یک نفر بیاد پای تخته و توضیح بده .

مشارکت گروهی بچه ها برام خیلیییی جالب بود .کلا از اینکه همه مشغول بحث و مشورت بودن خوشحال بودم :) 

اخر سر هم نتایج و تفسیرهای خوبی رو ارائه دادن ک ب قولی کیف کردم :))

یک چیزه جالب در این زنگ مشارکت اقا محمد بود ک خیلی خوشحالم کرد .:) ی نفر از هر گروه اومده بود پای تخته ولی محمد هم اصرار داشت ک بیاد توضیح بده و منم گفتم ک بیاد .وقتی دیدم با چ شوقی داره توضیح میده ب وجد اومدم :) همون لحظه ی کارت تشویقم بهش دادم چون تو این چند روز اولین باری بود ک در کلاس حرف می زد !

اینم عکس هایی از فعالیت گروهی بچه ها .

از بس مشغول بودن اصلا نفهمیدن ک شکار لحظه ها شدن ! 

اینم عکسی از ارائه توضیحات نماینده گروه ها در این زنگ :) 

از سمت راست ب ترتیب .

اقا علی ، اقا محمد (ک امروز بسی خوشحالم کرد ) ،یلدا و سنا خانوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی