من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم
این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی
منتظر نظرات ،انتقادات و پیشنهادات همکاران عزیز هستیم .
نویسندگان
آخرین نظرات
۰۸ مهر ۹۵ ، ۰۱:۲۳

فی البداهه !!

ریاضی خودش اسونه ولی تدریسش بسی مشکل 

امروز هم مثل جلسه قبل داشتیم در مورد الگوها صحبت می کردیم و تمریناتش رو حل می کردیم .

ی تمرینی بود ک توش از سود فروش یک کالا سوال طرح کرده بود .

ب این سوال ک رسیدیم انتظار نداشتم ک بچه ها مفهوم سود رو ندونن

ولی وقتی دیدم کلا معنی سوال براشون گنگه در یک حرکت فی البداهه! از دو نفرشون خواستم ک بیان پای تخته و ب صورت نمایشی مفهوم سودفروش یک کالا رو براشون تبیین کنم .

اقا امیر محمد شد مغازه دار ! کوثرخانم شد مشتری ! و منم نقش فروشنده در یک فروشگاه بزرگ رو بر عهده گرفتم !

اقا امیر ب صورت نمایشی اومد با دو هزار تومن پول ازم یک کیک خرید تا ببره در مغازه ی کوچیکی ک در روستا داره بفروشه .کوثر خانم هم تو خونه نشسته بوده ک یهو هوس کیک می کنه و میره مغازه و کیک رو ب مبلغ سه هزار تومن میخره .بعد تموم شدن این دیالوگ ها از بچه ها پرسیدم امیر محمد چقد سود کرد ؟ 

همه باهم گفتن هزار تومن !!! ب همین سادگی :) 

اینم تصاویر بخشی از زنگ ریاضی :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی