من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم
این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی
منتظر نظرات ،انتقادات و پیشنهادات همکاران عزیز هستیم .
نویسندگان
آخرین نظرات
۱۳ مهر ۹۵ ، ۲۱:۰۰

قرآن و نماز

تو این دو هفته کار اصلیمون در درس قرآن اموزش اذکار نماز بود .
هرچند اموزش نماز مطرح نشده و صرفا به روخوانی اذکار تاکید شده ولی با توجه به اینکه
طرح آموزش عملی نماز هم در پیش هست تصمیم گرفتیم که
هر روز قسمتی از نماز رو باهم تمرین کنیم و همه دانش اموزان در فعالیت ها شرکت کنن .
تو این دو هفته اذان و اقامه و سوره حمد و توحید و قنوت و رکوع و سجده رو خوب یاد گرفتن :)
و من بسی خوشحالم :)
بقیه اذکار رو هم انشاء الله هفته بعد تمرین می کنیم .
اینم تصاویر فرشته های نماز خونم :)





نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی