من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم
این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی
منتظر نظرات ،انتقادات و پیشنهادات همکاران عزیز هستیم .
نویسندگان
آخرین نظرات
۱۴ مهر ۹۵ ، ۱۷:۵۰

نقاشی پای تخته :)

زنگ هنر امروز رو اختصاص دادیم ب نقاشی پای تخته :)

بچه ها داوطلبانه اومدن و نقاشی کشیدن .

این زنگ برام خیلی قشنگ بود چون ب استعداد هنری 

کوثر گلم پی بردم .

کوثر خیلی عالی نقاشی میکشه ،مطمئنم اگه کمی امکانات در اختیارش قرار بگیره نقاش ماهری خواهد شد .کاش میشد ی کاری انجام بدم تا بتونه این استعدادش رو شکوفاتر کنه .

فک کنم بنا ب شرایط و موقعیت و با هدیه دادن کتاب های اموزش طراحی پیشرفته ب کوثر گلم بتونم حداقل کمکی براش انجام بدم :) 

نمونه نقاشی علی اقا و کوثر خانم :) 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی