من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم
این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی
منتظر نظرات ،انتقادات و پیشنهادات همکاران عزیز هستیم .
نویسندگان
آخرین نظرات
۱۷ مهر ۹۵ ، ۱۹:۲۰

تابلوی فعالیت های درسی !

از روز اول مهر دنبال ی راهی میگشتم تا بتونم تابلوی نمونه 

فعالیت ها رو  کمی متفاوتتر از آنچه ک هست درست کنم .

برای همین هم تصمیم گرفتم تابلوی هر درس رو 

جداگانه طراحی کنم ،با این روش نظم کلاس حفظ میشه و 

دیگه خبری از جای چسب های متعدد بر روی دیوار نیست .

برای راحتی کار نیز روی تابلوها (همون مقوا )کاورهای A4رو

 چسبوندم .تا بهترین نمونه کارهای دانش اموزان رو در 

داخلش قرار بدم .

لازم ب ذکره ک فعالیت های دانش اموزان ماهانه بر روی تابلو نصب میشه و دیگر انباشته ای از فعالیت های پرتعداد دانش اموزان 

ب چشم نمی خوره .

نمونه تابلوی کلاسیمون :) 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی