من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم
این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی
منتظر نظرات ،انتقادات و پیشنهادات همکاران عزیز هستیم .
نویسندگان
آخرین نظرات



طرح ارتقاء آموزش قرآن با هدف افزایش توانایی روخوانی و روان خوانی سوره ها و

عبارات قرآنی کتاب درسی به روخوانی قرآن کریم برگزار و در این طرح کلیه دانش آموزان

پایه های سوم شرکت دارند . زمان اجرای طرح آموزش قرآن دانش آموزان پایه سوم ابتدایی به مدت 33 جلسه از یکم آبان لغایت 20 آذر ماه به صورت مستمر در زنگ اول هر روز هفته اجراء می گردد .


فایل جدول آموزشی 33 روزه

 


نمونه برنامه ی کلاسی برای اجرای طرح 33روز با قرآن

 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی