من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم
این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی
منتظر نظرات ،انتقادات و پیشنهادات همکاران عزیز هستیم .
نویسندگان
آخرین نظرات
۱۱ آبان ۹۵ ، ۲۱:۵۸

بر بال فرشته ها :)

طرح بر بال فرشته ها :) 

در این طرح قسمتی از کلاس کوچیکمون رو ب اجرای طرح های  اموزش عملی نماز و ارتقاء اموزش قران اختصاص دادیم :) 

قران و رحل و کتابچه نماز و‌سربند و سجاده و چادر نماز محتویات این بخش رو تشکیل میدن :) 

در این طرح بطور نوبتی بچه ها میان روی صندلی مخصوص میشینن و ابتدا خودشونو معرفی می کنن از احساساتشون نسبت ب نماز خوندن و قران خوندن برامون می گن و سپس یک سوره از قران رو می خونن و در ادامه یک نماز سه رکعتی رو اقامه می کنن :) 

فرشته های کلاسمون کلی از این طرح استقبال کردن .فک کنم ب هدفم ک ایجاد انگیزه در دانش اموزان برای نماز خوندن و قران خوندن بود رسیدم :) خدایا شکرت :) 


  

  

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی