من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم
این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی
منتظر نظرات ،انتقادات و پیشنهادات همکاران عزیز هستیم .
نویسندگان
آخرین نظرات
۱۵ آذر ۹۵ ، ۲۱:۱۸

اصول و فروع دین

اموزش اصول و فروع دین از جمله طرح هایی هس که تو مدرسمون تصویب شده و به اجرا میرسه

 چند وقتی بود در مورد طرح و اموزش این مورد فکر می کردم !

فضای کوچیک کلاس و نبود فضای خالی محدودیتی بود که ذهنمو درگیر کرده بود !

کاش چهار دیواری میشد 5 دیواری تا فضای بیشتری داشتیم تو کلاس !

بگذرییم ...

خلاصه بعد از چند روز به ذهنم رسید که از سقف کلاس استفاده کنم !

و این شد طرح اموزش اصول و فروع دین با استفاده از آویزی از لامپ کلاس .

پ ن 1: بسیاااار مورد پسند واقع شد !تعریف نباشد البته !

اینم از شرح تصویریش !

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۵
فاطمه قربانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی