من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم
این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی
منتظر نظرات ،انتقادات و پیشنهادات همکاران عزیز هستیم .
نویسندگان
آخرین نظرات

همیشه که نباید معلم تدریس کنه !

زنگ فارسی امروز و تدریس درس 7 رو برعهده ی خود دانش اموزان گذاشتم !

از روز قبل گفته بودم که برای تدریس اماده باشن . چقدر داوطلب زیاد داشتیم :)

با قرعه کشی معلم کلاس رو مشخص کردیم و با نشستن من در جای اون دانش اموز جو شادی تو کلاس حاکم شد !!

دانش اموزانم حرف های ناگفته شون رو به من گفتن !چون اینجوری صمیمت بیشتری باهم داشتیم .

سنا خانم که معلم کلاس شده بود به خوبی کلاس رو اداره کرد . تذکرهای بجایی می داد و سوالات خوبی می پرسید ،

ضمن اینکه تدریسش حرف نداشت :)

برای مشارکت بقیه دانش اموزان هم اونا رو یکی یکی پای تخته صدا می زد و ازشون توضیح می خواست !

پ ن 1 :بچه ها داشتن درس رو بند به بند روخوانی می کردن . نوبت به من ک رسید خانم معلم گفت : فاطمهههه !! تو بخون!!

ی لحظه حس کردم واقعا دانش اموزم ! چاره چی بود منم روخوانی کردم اونم با غلط ! تا غلط هامو خانم معلم تصحیح کنه :)

پ ن 2 : مورد بعدی این بود که بغل دستیم به معلم کوچیک کلاسمون گفت : خانووم اجازه فاطمه قربانی گوشی اورده سرکلاس !

فقط برا گرفتن چند عکس دستم بودااا ،مثلا می خوام فعالیت های اونا منتشر بشه !! خلاصه معلم اومد و گوشیمو گرفت !!

پ ن 3:کلاس امروز خیلییییی دلنشین و جذاب بود . خیلی چیزا از دانش اموزانم یاد گرفتم :)

پ ن 4 : این روش به شدت مورد پسند بچه ها قرار گرفت :)قرار شد تدریس این چنینی زیاد داشته باشیم .

تصاویر کلاس درسمون :)

من در نیکمت دانش اموزانم !! 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۵
فاطمه قربانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی