من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم
این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی
منتظر نظرات ،انتقادات و پیشنهادات همکاران عزیز هستیم .
نویسندگان
آخرین نظرات
۱۵ آذر ۹۵ ، ۲۲:۴۰

طبیعت زیبای اطراف مدرسه :)

فصل پاییز و برف و باد و بارونو و این همه زیبایی؟؟

چون تو این فصل گذرم ب این منطقه اصلا نیفتاده بود و حس می کردم پاییز یعنی فقط سرما و باد و  برف یک متری مشگین !! پس بهم حق بدین ک از دیدن این منظره بسی هیجان زده بشم :) 

تصویری از منظره اطراف روستای قره خان بیگلو :) 

خدایا شکرت بابت همه ی زیبایی هایی ک خلق کردی :) 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۵
فاطمه قربانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی