من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم
این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی
منتظر نظرات ،انتقادات و پیشنهادات همکاران عزیز هستیم .
نویسندگان
آخرین نظرات
۱۶ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۳۸

نقاشی سلامت

چند هفته قبل جشنواره نقاشی با موضوع سلامت و تندرستی برگزار شد ک دانش اموزان مدرسه با اشتیاق فراوان نقاشی های خوشگلی کشیدن .

نمیدونم چرا مجذوب نقاشی و شیرین زبانی این پسر گل کلاس اولی شدم :) 

نقاشیش گویای ذهن خلاقشه :) حرکت بازیکن وسط میدان منو کشته !!!!

با اینکه خجالتی بود ولی زود باهم صمیمی شدیم :) موفق باشی اقا نیمای گل :)

اینم نمونه نقاشی یکی از شاگردای کلاس من :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۶
فاطمه قربانی

تندرستی

سلامت

ورزش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی