من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم

این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی .

من یک معلمم
این وبلاگ دریچه ای است برای نشر فعالیت های من و دانش اموزانم در فضای مجازی
منتظر نظرات ،انتقادات و پیشنهادات همکاران عزیز هستیم .
نویسندگان
آخرین نظرات
۱۵ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۱۵

طرح چراغ راهنمایی

چراغ راهنمایی چند رنگ داره ؟!  باریکلا سه رنگ :) 

طرح چراغ راهنمایی با سه رنگ قرمز و سبز و زرد دانش اموزان رو ب چالش می کشه تا بتونن روزانه خودشون رو ارزیابی کنن و با برداشتن صورتک های رنگی مشخص کنن ک تا چ حد درسای اون روز رو خوندن :) برحسب رنگی ک برداشتن کارت مخصوص ب خودشون رو رنگ می زنن :) در اخر سال هرکی رنگ سبز بیشتری داشته باشه ی جایزه ی خوبی می گیره  :) 

این طرح سبب افزایش مسئولیت پذیری دانش اموزان و تقویت حس رقابت نسبت ب خود رو شامل میشه :) 

جالبه ک صداقت دانش اموزان خیلی مهمه تو این طرح .بسی خوشحالم ک با این طرح تونستم ب صداقت و راستگویی فرشته های کلاسم پی ببرم :) 

«خانم من دیروز درس قران رو نخوندم تو خونه ولی بلدم .اما کارت زرد برمیدارم ک فردا اماده تر بیام کلاس»:) دلخوشی از این شیرینتر مگه داریم .؟ مگه میشه ؟!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی